mandag 30. september 2013

Det er høst :O

Høsten har komt for fullt med vind og regn i god vestlandstil her. Må begynne å tenke på å ta ned trampolinen ute før den fyker vekk, utemøblene må stues inn og plenen må klippes i styrtregn før alt er klart til vinteren. Temperaturen falle og av en eller annen grunn syns fortsatt datteren min at det er helt fint å gå ute uten sko å strømper, bare med en tsjorte og helst en kne bukse.

Men det er jo masse positivt med høsten også. Er ikke meningen å være alt for negativ her. Levende lys inne med et godt glass vin og et strikketøy en gufsen kveld er jo bare helt fantastisk. Eller en god skogstur en skyfri morgen med frost i gresset. ♥


Har begynt å tenke litt på jul og alle jule pakkene som skal strikkes, hekles og sys.
Har blitt ferdig med 4 stk allerede. ;) Kanskje jeg skulle legge ut noen bedre bilder etter jul :P


Ellers i det siste har jeg bakt en kake til en søt liten gutt som ble 4 år ;)
Har fått mange fine tilbakemelinger for denne og måtte bare dele bildet her også.


Tomatplanten har som jeg fikk for et par måneder siden har vokst seg stor å fin. Det er til og med 2 tomater på !! :D:D Gleder meg til stor innhøsting :P





Har også fått et superstilig lite tre fra svigermor som vi skal prøve å holde livet i lengst mulig :P
Jeg har vel fortalt det før men jeg har virkelig ikke grønne fingre. Men av og til slår jeg til. :D
Datteren min er så fasinert at hun har hatt med venninner inn bare for å se på det og ble så skuffet når hun ikke kunne ha det med på skolen for å vise det frem :P



Ha en super uke ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og velg profil ;)