torsdag 2. januar 2014

God jul og godt nytt år :D


Da var et nytt år kommet. Har hatt en hektisk jul med besøk av foreldre og svigerforeldre. Nyttårsaften ble feiret rolig og fredelig med svoger og hans familie ♥ Masse kos samt masse god mat ;) Prinsessa fikk akkurat det hun ønsket seg til jul og nå skal det bli godt å komme inn i hverdagen igjen.

Nyttårsforsettene er i år som i fjor : spise sunnere, trene mer og bruke mer tid med familien.
I år som i fjor sprekker vel disse i løpet av den første måneden :P men det er da viktig å ha mål å gå etter ;)

Håper alle der ute også har hatt en fin jul og nytt års feiring og vil takke alle dere som har følgt meg dette første året av bloggingen min og gleder meg til et nytt år med masse god bakst som jeg skal dele med dere :)

Og som jeg lovet før jul bilder av julegavene jeg strikket


Et lyseblått mykt sjal til en kald vinter. Oppskriften finner du HER


Jeg fikk heklet noen julekuler i år. Disse er veldig enkle å lage. De er satt sammen av forskjellige 5 kantede mønstre, Fest 3 og 3 i hvert av de 5 hjørnene, du trenger 12 ruter, og du ender opp med en ball. stiv med sukkerlake evt med glitter i.
Hunde genser i hvit, rosa og lilla. Oppskriften fant jeg HER


Ble en del sokker til jul i år de fleste oppskriftene fant jeg HER. Drops design har så mange fine mønster med enkle forklaringer så her er det bare til å strikke i vei ♥ Jeg likte veldig godt de lange med brettekant over som passer fint til lange støvletter ;)


Ønsker alle sammen et godt nytt år med blanke ark og nye muligheter ♥ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og velg profil ;)