mandag 19. august 2013

Hekle og strikke dill

Jeg elsker og dille med forskjellige strikke og hekle prosjekter. Jeg kan sitte i timesvis i min egen lille boble og kose meg med farger og mønster. Så når jeg endelig er ferdig blir det liggende i en korg med alle mine andre "ferdige" prosjekter... trenger bare feste et par tråder her og der, damping og formes.... Det er dette som er drittjobbben når det kommer til håndarbeid, vertfall for min del. Skulle hatt noen ved siden av meg som ordnet slike ting etter som jeg ble ferdig :P

For noen dager siden motet jeg meg opp til og begynne med dette kjedelige arbeidet.
Og her er resultatet samt linker til noen av oppskriftene.

En lilla duk til kommoden i gangen :



Her er linken til ananas løperen. Er på russisk men det er et diagram med som er veldig forståelig ;)

Laget også en duk til kaffebordet :



Duken er satt sammen av søte 8 kantede stjerner i lyse farger.



Har strikket hansker og skjerf til prinsessa for vinteren. Skjerfet er strikket i vanlig halvpatent, og hanskene er det veldig godt forklart oppskrift til alle størrelser her

Tilslutt et baby teppe med baby tøffler til ;)



Her  er linken til oppskriften på teppet.

Har fremdeles en gul rund duk som ligger i kurven min.... men den tror jeg ligger godt der til neste gang jeg tar et raid :P

Ha en fin uke alle sammen :D

1 kommentar:

  1. takk for at du delte linken med den nydelige ananasduken. Jeg har nettopp begynt å hekle den selv, den er nydelig. Din var veldig fin på kommoden!

    SvarSlett

Husk og velg profil ;)