mandag 13. mai 2013

Hektisk bakehelg


Det har vert en hektisk langhelg med baking. Det har vert barnebursdag, familiebursdag, komfirmasjon og bursdagskake i barnehagen. Tilsammen over 10 forskjellige kaker og søtsaker er laget. Nå blir det lenge til nestegang jeg lager en kake tenker jeg:P 

Men jeg skal selvfølgelig dele de beste oppskriftene med dere. Blant annet komme oppskrift på lime ostekake som var super frisk og god.. som desverre forsvant alt for fort :P 
Hjemmelaget marshmallows og noen gode ostekjeks. 

Her er bilder av noen av kakene 


Marshmallows og marengsen var en stooor suksess på barnebursdagen ;) 


Bløtkake, daimboller, lime ostekake og Jordbæriskake  til familie bursdagen der det ble feiret både prinsessa og bestemor som har bursdag samme dag :D 


På søndagen var det konfirmasjon til nevøen min <3
Det ble masse god mat og kanskje enda mere kaker :P 

Ble ganske fornøyd med hvordan konfirmasjonskaken ble ;) 

Kaken er laget med sukkerbrød bunn fylt med bringebær, krem og vaniljekrem. 

Pyntet med marsipan for en ekte gamer :P 

Nå skal jeg slappe av og sortere gjennom hundrevis av biler så kommer det snart noen nye oppskrifter ut på bloggen ;) 

Ha en strålende uke alle sammen :)) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og velg profil ;)