søndag 17. mars 2013

Muffins, bjørne kake og duk :)

Da var en travel uke unnagjort og nå er det bare til og legge beina på bordet og puste lettet ut :)

Har gått mye tur denne uken, det har jo vert så fint vær med sol nesten hver dag. Håper dette fortsetter!! Til og med mannen min som er en hardbarka innesitter har vert ute på joggetur med meg :D

På bakefronten har det også vert ganske travelt.






 Torsdag laget jeg sjokolade muffins med marengskrem pyntet med sukkerstrø i forskjellige farger.










 Disse var til nevøen min som ble hele 12 år. De vokser alt for fort :O
 På lørdagen laget jeg min første bamse kake til 1 års dagen til fadderbarnet mitt (såååå stolt :DD) :P

Den ble ikke så allerverst. Laget av sjokoladekake og sjokoladesmørkrem. 


Ellers er jeg endelig ferdig med Kunststrikk duken min :D  Den passet helt supert på stuebordet ;) 



Ha en fortsatt fin dag alle sammen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk og velg profil ;)